De dimineata, la pescuit !

Azi a fost prima data cand am fost la pescuit, m-a convins un prieten de familie, mi-a spus ca e relaxant, palpitant si in acelasi timp ramai satisfacut daca prinzi ceva!
Am fost pe un lac din apropiere " Lacul Vestina " care e contracost, mai exact 3 euro/ora. Nu este foarte mare dar e plin de pastrav, da PASTRAV, eu pana azi stiam ca pastravul traieste numai in rauri, dar asta e un lac artificial si la fiecare 2 - 3 zile, depinde de pescuit, baga peste.
Am ajuns acolo pe la vreo 8:00 AM si am stat pana la 12:30 AM, ne-am montat lansetele si ca momeala am folosit viermi si pasta alba, e o pasta artificiala cu miros de peste si cu sclipici in ea. pana la vreo 9:30 nu am prins nici un peste, ma cam plictiseam cu lanseta in mana, mai fumam cate o tigara, mai faceam cate o poza in fine, ma relaxam!
Pe la vreo 9:45 a inceput distractia, primul pastram l-am prins de buza, si l-am bagat in plasa, eram asa de ferici ca in sfarsit am agatat si eu un peste, eram satisfacut de mine. Erau acolo vreo 150 de pescari, jumatate proveneau din diferite cluburi de pescuit profesionist. Surprisa cea mai mare de pe lac a venit cand EU am prins cel mai mare pastram al lunii, au venit toti si m-au felicitat, si nu le-au venit sa creada urechiilor ca nu am mai pescuit in viata mea pana in momentul de acela.

Am facut si poze, cea mai reprezentativa fiind asta ...

M-am uitat din curiozitate pe net, si nu am vazut prea multe poze cu pastravi mai mari decat asta, deci e un trofeu important chiar si pentru pescarii profesionisti ! Pestoaica are o greutate de 4,9 kg si a fost plina de icre! Din pacate pentru unii, nu i-am dat drumul inapoi in apa ci in tigaie !

O fi norocul incepatorului !

2 comentarii:

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

Pescar spunea...

Ce pastrav frumos ai prins.. bravo, vara asta fac si eu o partida de casting pe rau la Arges vreau sa merg. Daca vrei sa te aprovizionezi cu articole de pescuit pentru orice fel de pescuit, iti recomand siteul www.pesco.ro! Bafta si fir intins..